פרנק מדרנו: ספורטאי הקליסט’ניקס הטבעוני

פרנק מדרנו: ספורטאי הקליסט’ניקס הטבעוני

פרנק מדרנו הינו ספורטאי טבעוני העוסק בקליסט’ניקס (Calisthenics).

מהאתר של פרנק: http://www.thefrankmedrano.com

במהלך השנים, נהגתי להתאמן עם משקל הגוף שלי, עם משקולות חופשיות, עצמים מוזרים נוספים וכמעט כל דבר אשר יכול להיות קשור בצורה כלשהי לאימון. אני לא מגדיר את עצמי על פי צורת האימון בה אני נוקט בחודש מסויים או בשנה מסויימת. אני מי שאני בזכות המאמץ שאני משקיע על בסיס יום-יומי.

אני מאמין בכל מאודי כי הגורם הכי חשוב לכל תכנית אימונים הוא אתה. אתה מקבל בהתאם למה שאתה משקיע. ללא שום קשר לציוד בו אתה משתמש או לאימון הספציפי בו אתה עוסק, זה אתה שחייב להשקיע את המאמץ.

הכלים בהם אתה משתמש אינם אלא אמצעי להשגת מטרה מסויימת. ציוד לא ישנה את הנוסחא לניצחון, מכיוון שהמשתנה הכי חשוב תמיד יהיה אתה. להיות מסוגל לשלוט בגופך ולעשות מה שאתה עושה, הופך את האימון לדבר מדהים.

תזונתו של פרנק הינה טבעונית, ועל כן אינו צורך בשר או מוצרים מן החי. כמו כן תזונתו נמוכה בשומן.

פרנק מדרנו - ספורטאי קליסט'ניקס טבעוני

פרנק מדרנו – ספורטאי קליסט’ניקס טבעוני

קליסט’ניקס (Calisthenics)

קליסט’ניקס הינה צורת אימון המבוססת על מגוון רחב של תרגילים הכוללים ביצוע תנועות בקצב, לרוב תוך הסתמכות על משקל הגוף וללא שימוש בציוד.

מטרת צורת אימון זו היא להעצים את כוח גופו של המתאמן, וכמו כן לשפר את גמישותו. אימון זה משולב לרוב עם ביצוע מתיחות רבות ומגוונות. כאשר מבוצעת כמות מגוונת של תרגילים, ובמרץ, קליסט’ניקס יכולים לשפר הן את כוח השרירים והן את סיבולת הלב-ריאה.

תרגילים כגון מתח, שכיבות שמיכה, כפיפות בטן, קפיצות כוכב וסקוואטים הינם חלק מצורת אימון זו.

***

מכיר/ה מישהו שיכול להיעזר בזה? שתפו!
  • Facebook
  • Twitter
  • Delicious
  • LinkedIn
  • StumbleUpon
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS

You may also like...